dc.contributor.author | Барабащук, Ганна | |
dc.contributor.author | Боднар, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2024-12-02T14:30:55Z | |
dc.date.available | 2024-12-02T14:30:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.issn | 2786-5029 (Online). | |
dc.identifier.issn | 2786-5010 (Print) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10944 | |
dc.description.abstract | У статті представлено результати дослідження взаємозв’язку емоційного інтелекту та стратегій поведінки у вирі-шенні конфліктів педагогами дошкільного освітнього закладу. Визначено, що педагогічні конфлікти – це конфлікти, які виникають на рівні міжособистісних і міжгрупових відносин у площині освітнього простору суб’єктів педагогічної або навчально-виховної діяльності. Серед професійних якостей сучасного педагога гостро стоїть питання щодо розвитку його емоційної компетентності та емоційного інтелекту. Уміння диференціювати емоційні прояви суб’єктів освітнього простору, дають змогу педагогу (вихователю) витримувати свою професійну позицію, не зливатися з неконструктив-ними емоційними реакціями колег та батьків, що може призвести до непосильних емоційних навантажень (професій-ного виснаження) та ескалації конфліктів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | педагог, професійний конфлікт, стратегія поведінки, компроміс, співпраця | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА СТРАТЕГІЙ ПОВЕДІНКИ У ВИРІШЕННІ КОНФЛІКТНОЇ СИТУАЦІЇ ПЕДАГОГАМИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |