Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБарабащук, Ганна
dc.contributor.authorБоднар, Ірина
dc.date.accessioned2024-12-02T14:30:55Z
dc.date.available2024-12-02T14:30:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn2786-5029 (Online).
dc.identifier.issn2786-5010 (Print)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10944
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження взаємозв’язку емоційного інтелекту та стратегій поведінки у вирі-шенні конфліктів педагогами дошкільного освітнього закладу. Визначено, що педагогічні конфлікти – це конфлікти, які виникають на рівні міжособистісних і міжгрупових відносин у площині освітнього простору суб’єктів педагогічної або навчально-виховної діяльності. Серед професійних якостей сучасного педагога гостро стоїть питання щодо розвитку його емоційної компетентності та емоційного інтелекту. Уміння диференціювати емоційні прояви суб’єктів освітнього простору, дають змогу педагогу (вихователю) витримувати свою професійну позицію, не зливатися з неконструктив-ними емоційними реакціями колег та батьків, що може призвести до непосильних емоційних навантажень (професій-ного виснаження) та ескалації конфліктів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагог, професійний конфлікт, стратегія поведінки, компроміс, співпрацяuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА СТРАТЕГІЙ ПОВЕДІНКИ У ВИРІШЕННІ КОНФЛІКТНОЇ СИТУАЦІЇ ПЕДАГОГАМИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу