Show simple item record

dc.contributor.authorДанілова, Ольга Миколаївна
dc.contributor.authorОлійник, Валентина
dc.date.accessioned2024-12-09T08:30:09Z
dc.date.available2024-12-09T08:30:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationОлійник В., Данілова О. Новий тур як основний вид діяльності туристичного підприємства. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11037
dc.description.abstractТуризмєоднієюздинамічнихтаінвестиційнопривабливихгалузейекономікидлябагатьохкраїнсвіту. Кожногорокупопулярністьнабуваютьрізнівидитуризму. Особливим, набираючимобертивидомтуризмуєгастрономічнийтуризм. Освоєнняданогонапрямку, вумовахконкуренціїнаринкутуристичнихпослугєату-альнодлятуристичнихпідприємств. Устаттіпроведенийтеоретичнийаналізнауковихдослідженьзпитаньгастрономічноготуризму. Длявирішенняметироботи, проведенісоціологічніопитування, дослідженіпро-позиціїтуристичнихпідприємств. Пропонованийгастротурєновимнатуристичномуринкукраїни. Грунтую-чисьнадослідженнях, можнастверджувати, щогастрономічнийтурдоЛондонабудекористуватисяпопитом. Впрограмувключеніпривабливігастрономічнілокаціїтаатрактивніоб’єкти. Гастрономічнийтуризмєоднієюзголовнихскладовихсталогорозвиткутуризмуусвітітамаєвсіперспективидлязалученняновихдестинаційтаподальшоїпопуляризаціїцьоговидутуризмуйвідповіднихлокацій.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕкономіка та суспільствоuk_UA
dc.relation.ispartofseries61;
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтурuk_UA
dc.subjectлокаціїuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.titleНОВИЙ ТУР ЯК ОСНОВНИЙ ВИД ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record