Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.contributor.authorСморжанюк, Анастасія
dc.date.accessioned2024-12-13T10:23:22Z
dc.date.available2024-12-13T10:23:22Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГордійчук Оксана, Сморжанюк Анастасія. Теоретичне підгрунтя методики вивчення основних частин мови у початкових класах. Волинська весна: перші паростки науки: збірник матеріалів VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції (27 березня 2024 року, Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. С. Марчук, І. Ковальчук. Луцьк: Обрій, 2024. С.595-597uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11142
dc.description.abstractНаукова публікація присвячена практико-орієнтованій проблемі вивчення молодшими школярами основних частин мови, як важливої складової формування в них мовленнєвої компетенції. Авторами тез, на основі здійсненого аналізу науково-методичних досліджень вітчизняних вчених, обґрунтовано теоретичні підходи методики вивчення основних частин мови, розроблені вченими лінгвістами та методистами: структурно-функціональний, семантиколінгвістичний, когнітивний, інтегративний, культурно-історичний, психолінгвістичний тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectчастини мовиuk_UA
dc.subjectпочаткові класиuk_UA
dc.titleТеоретичне підгрунтя методики вивчення основних частин мови у початкових класах.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу