Показати скорочений опис матеріалу
Формування у молодших школярів уміння спілкуватися, як психолого-педагогічна проблема
dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.contributor.author | Чибиряк, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T10:32:25Z | |
dc.date.available | 2024-12-13T10:32:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Чибиряк Оксана, Гордійчук Оксана. Формування у молодших школярів уміння спілкуватися, як психолого-педагогічна проблема // The 7th International scientific and practical conference “Professional development: theoretical basis and innovative technologies” (February 20 - 23, 2024) Paris, France. International Science Group. 2024. 427 p. – С.266-271. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11143 | |
dc.description.abstract | Огляд літератури, щодо предмету дослідження, вказує на феномен спілкування, яким були зацікавлені представники філософії, психології, педагогіки, соціології та лінгвістики. Це обумовлено тим, що для розвитку як суспільства, так і індивіда важливе активне спілкування. У сучасному світі існує безліч визначень терміну «спілкування», що свідчить про його широке використання як у науці, так і в повсякденному мовленні. На дослідження психолого-педагогічної сутності ключової дефініції, загалом, та розкриття особливостей формування у молодших школярів уміння спілкуватися, зокрема, й спрямовано зміст публікації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Paris, France. International Science Group. | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Формування у молодших школярів уміння спілкуватися, як психолого-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету