Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.contributor.authorЧибиряк, Оксана
dc.date.accessioned2024-12-13T10:32:25Z
dc.date.available2024-12-13T10:32:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЧибиряк Оксана, Гордійчук Оксана. Формування у молодших школярів уміння спілкуватися, як психолого-педагогічна проблема // The 7th International scientific and practical conference “Professional development: theoretical basis and innovative technologies” (February 20 - 23, 2024) Paris, France. International Science Group. 2024. 427 p. – С.266-271.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11143
dc.description.abstractОгляд літератури, щодо предмету дослідження, вказує на феномен спілкування, яким були зацікавлені представники філософії, психології, педагогіки, соціології та лінгвістики. Це обумовлено тим, що для розвитку як суспільства, так і індивіда важливе активне спілкування. У сучасному світі існує безліч визначень терміну «спілкування», що свідчить про його широке використання як у науці, так і в повсякденному мовленні. На дослідження психолого-педагогічної сутності ключової дефініції, загалом, та розкриття особливостей формування у молодших школярів уміння спілкуватися, зокрема, й спрямовано зміст публікації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherParis, France. International Science Group.uk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна проблемаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleФормування у молодших школярів уміння спілкуватися, як психолого-педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу