Показати скорочений опис матеріалу
Психолого-педагогічна наука про значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходу
dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.contributor.author | Думанська, Богдана | |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T12:28:19Z | |
dc.date.available | 2024-12-13T12:28:19Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Думанська Богдана, Психолого-педагогічна наука про значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходу (наук. кер. Оксана Гордійчук) Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11159 | |
dc.description.abstract | Актуальність окресленої науково-практичної проблеми пов’язана з гострою потребою в осмисленні стану і завдань професійної підготовки фахівців усіх сфер суспільного життя. Вектором нашого наукового дослідження – є точки зору психологів та педагогів щодо значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходу | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка фахівців | uk_UA |
dc.subject | методична робота вчителя | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічна наука про значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходу | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету