Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.contributor.authorДуманська, Богдана
dc.date.accessioned2024-12-13T12:28:19Z
dc.date.available2024-12-13T12:28:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДуманська Богдана, Психолого-педагогічна наука про значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходу (наук. кер. Оксана Гордійчук) Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11159
dc.description.abstractАктуальність окресленої науково-практичної проблеми пов’язана з гострою потребою в осмисленні стану і завдань професійної підготовки фахівців усіх сфер суспільного життя. Вектором нашого наукового дослідження – є точки зору психологів та педагогів щодо значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectметодична робота вчителяuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічна наука про значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу