Показати скорочений опис матеріалу
Психолого-педагогічний супровід дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання: базові орієнтири
dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.contributor.author | Романович, Анна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T12:32:49Z | |
dc.date.available | 2024-12-13T12:32:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Романович Анна, Гордійчук Оксана. Психолого-педагогічний супровід дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання: базові орієнтири. (наук. кер. Оксана Гордійчук) Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11160 | |
dc.description.abstract | Актуальність окресленої науково-практичної проблеми пов’язана з визначенням кількості дітей з мовленнєвими порушеннями, їх потребою у не тільки в індивідуальному підході, але й у доступу до якісної освіти. Основним чинником формування успішної та рівноправної освітньої системи – забезпечення адаптованого навчального середовища для дітей з мовленнєвими порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | мовленнєві порушення | uk_UA |
dc.subject | адаптоване навчальне середовище | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання: базові орієнтири | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету