Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.contributor.authorРоманович, Анна
dc.date.accessioned2024-12-13T12:32:49Z
dc.date.available2024-12-13T12:32:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРоманович Анна, Гордійчук Оксана. Психолого-педагогічний супровід дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання: базові орієнтири. (наук. кер. Оксана Гордійчук) Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11160
dc.description.abstractАктуальність окресленої науково-практичної проблеми пов’язана з визначенням кількості дітей з мовленнєвими порушеннями, їх потребою у не тільки в індивідуальному підході, але й у доступу до якісної освіти. Основним чинником формування успішної та рівноправної освітньої системи – забезпечення адаптованого навчального середовища для дітей з мовленнєвими порушеннями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectмовленнєві порушенняuk_UA
dc.subjectадаптоване навчальне середовищеuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання: базові орієнтириuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу