dc.contributor.author | Шабат-Савка, Світлана Тарасівна | |
dc.contributor.author | Струк, Іванна Михайлівна | |
dc.contributor.author | Тесліцька, Галина Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T14:04:53Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T14:04:53Z | |
dc.date.issued | 2024-10-30 | |
dc.identifier.citation | Українська філологія: освітньо-професійна програма магістерського рівня в контексті реалізації та стратегій розвитку: навчально-методичний посібник. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 248 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-423-914-8 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11237 | |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику представлено стратегічні напрями функціювання ОПП «Українська мова та література» спеціальності 035 Філологія для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича. Зокрема – проаналізовано українську філологію як спеціальність з опертям на затребуваність українськомовного, національного свідомого і всебічно розвиненого фахівця на сучасному ринку праці, чітко окреслено можливості реалізації індивідуально-освітніх траєкторій і міжнародної мобільності здобувачів освіти, схарактеризовано професіограму дипломованого спеціаліста в галузі філології; удоступнено освітньо-професійну програму з огляду на її мету, завдання, методичні шляхи впровадження та профорієнтацію. Зосереджено увагу на важливості в освітньому процесі обов՚язкових дисциплін («Асистентська практика», «Кваліфікаційна робота»), що демонструють моделі професійного становлення здобувачів вищої освіти другого рівня, віддзеркалюють тісну співпрацю студента та викладача й реалізуються в контексті діалогу з роботодавцями, з огляду на постулати академічної доброчесності. З-поміж методологічних настанов окреслено низку загальних компетентностей, що мають стосунок до взаємодії формальної та неформальної освіти в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича, до засад безконфліктної взаємодії учасників освітнього процесу, академічної мобільності та інклюзії. Алгоритми реалізації цілей та завдань ОПП вияскравлено в додатках.
Для студентів закладів вищої освіти спеціальностей «Філологія (українська мова та література)», викладачів філологічних дисциплін, учнів закладів середньої та фахової передвищої освіти ‒ майбутніх здобувачів спеціальності 035 Філологія ОПП «Українська мова та література». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | філологія | uk_UA |
dc.subject | освітньо-професійна програма | uk_UA |
dc.subject | другий рівень вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | українська мова та література | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | професіограма | uk_UA |
dc.subject | магістри | uk_UA |
dc.title | УКРАЇНСЬКА ФІЛОЛОГІЯ: ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ | uk_UA |
dc.title.alternative | Навчально-методичний посібник | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |