Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІванюк, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned2024-12-26T09:21:02Z
dc.date.available2024-12-26T09:21:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationІванюк, А. (2024). Формування іміджу туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ДМ Тур Сервіс»). Бакалаврська робота, Географічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11284
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні теоретичні підходи до формування іміджу туристичної організації, проаналізовано чинники, що впливають на його створення та підтримку, а також надано практичні методи та інструменти, які можуть бути використані для його вдосконалення. Особливу увагу приділено вивченню ролі маркетингових комунікацій, брендингу, корпоративної культури та сервісного обслуговування у процесі формування іміджу.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectімідж, менеджмент, туристичний оператор, туристичний потенціал, корпоративна культура, туристичний маркетингuk_UA
dc.titleФормування іміджу туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ДМ Тур Сервіс»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the image of a tourist enterprise (on the example of the Limited Liability Company ‘DM Tour Service’)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу