Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШульга, Альона
dc.contributor.authorБілоус, Олена Василівна
dc.date.accessioned2021-11-17T20:05:32Z
dc.date.available2021-11-17T20:05:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation5. Шульга А., Білоус О. Проблема обдарованості дітей з особливими освітніми потребами. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(22): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 трав. 2021 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С.141-146.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1416
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of gifted children with special educational needs, which often goes unnoticed due to developmental disabilities. A theoretical analysis of the research problem is carried out, which involves an attempt to change existing stereotypes regarding the identification of gifted children with special educational needs and the further development of their abilities based on strengths. It is noted that this problem requires additional and troublesome research.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпроблема обдарованості дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectдіти з особливи освітніми потребамиuk_UA
dc.titleПроблема обдарованості дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу