• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особливості самоаналізу різних аспектів фізичної підготовленості на початковому етапі навчання дівчат і хлопців у закладі вищої освіти

Thumbnail
View/Open
233712-Текст статті-534744-1-10-20210608 (1).pdf (522.5Kb)
Date
2021
Author
Слюсарчук, Віктор
Клюс, Олена
Єдинак, Геннадій
Галаманжук, Леся
Гуска, Марія
Гуска, Михайло
Балацька, Лариса
Скавронський, Олександр
Metadata
Show full item record
Abstract
Високий рівень фізичної підготовленості та інших показників фізичного стану студентської молоді є надважливим завданням фізичного виховання у закладі вищої освіти. Мета дослідження полягала у визначенні особливостей, якими відзначається самоаналіз дівчат і хлопців своєї фізичної підготовленості під час першого року навчання. Матеріал і методи дослідження. Досягнення поставленої мети відбувалося завдяки використання комплексу адекватних методів дослідження: при опрацюванні різних джерел інформації було використано аналіз, синтез, систематизацію; для одержання необхідних емпіричних даних використовували письмове опитування за допомогою анкети; опрацьовували одержані дані методами математичної статистики. У дослідженні взяли участь 190 студентів закладу вищої освіти, з яких 118 дівчат та 72 хлопця. Результати. Було встановлено, що 97 % хлопців і 85,5 % дівчат усвідомлюють важливість високої фізичної підготовленості та необхідність підвищувати наявний рівень; відповідно 83 % і 72 % оцінюють її як середню. Найбільше хлопцям подобається зміст занять, основу якого становлять спортивні ігри (50 % респондентів), легкоатлетичні вправи (41,6 %), рухливі ігри (31 %), окремі різновиди ритмічної гімнастики (10,5 %), атлетична гімнастика (3 %). Для дівчат такими видами фізичної активності є: рухливі ігри – для 31 %, ритмічна гімнастика – 30 %, спортивні ігри – 27 %, легкоатлетичні вправи – 8,7 %, атлетична гімнастика – 3,3 %. Інші виявлені особливості були пов’язані з бажанням участі у спортивно- оздоровчих заходах, а також неоднаковими важливістю і складом причин, що зумовлюють позитивне ставлення дівчат і хлопців до інформації про поточний стан своєї фізичної підготовленості. Висновок: одержану інформацію необхідно враховувати при формуванні змісту занять фізичними вправами, що спрямовані на поліпшення фізичної підготовленості дівчат і хлопців протягом першого року здобуття ними освіти в гуманітарних спеціальностях.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1420
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV