Показати скорочений опис матеріалу
Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх фахівців економічного профілю в США
dc.contributor.author | Велущак, Марина | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T17:15:58Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T17:15:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | . Велущак М. Я. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх фахівців економічного профілю в США. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам'янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 30 (1-2021). Київ: Міленіум, 2021. С.184-197 https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-30 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-9763 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1620 | |
dc.description.abstract | У статті досліджені компоненти та структура професійної мобільності майбутніх фахівців економічного профілю. На основі вивчення літературних джерел окреслено основні види професійної мобільності, а саме – горизонтальна і вертикальна, висхідна і низхідна. З’ясовані педагогічні умови формування професійної мобільності. Підкреслено, що формування професійної мобільності майбутніх економістів пов’язане з інтеграцією знань та використанням міжпредметних зв’язків. З’ясовано, що використання міжпредметних зв’язків у процесі навчання є однією із педагогічних умов формування професійної мобільності майбутніх економістів. Проаналізовано систему вищої економічної освіти США. Акцентовано увагу на бізнес – освіті в США, зазначено її особливість та відмінність від економічної освіти. Проаналізовано історію створення перших бізнес – шкіл в США. Розглянуто вступні вимоги щодо здобуття таких ступенів як бакалавр / магістр / доктор філософії в галузі міжнародного бізнесу. Проаналізовано освітні програми підготовки майбутніх фахівців з економічного профілю. Висвітлені моделі реалізації змісту професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю в США: послідовна, паралельна, та комбінована. Основними принципами структурування змісту магістерських програм є професіоналізація та практична спрямованість, що реалізується шляхом використання міждисциплінарного підходу та принципу інтеграції. Охарактеризовані особливості організації підготовки майбутніх фахівців з економічного профілю. Висвітлені форми і рівні навчання майбутніх фахівців економічного профілю за докторськими програмами у США. З’ясовано, що в умовах університетської освіти США підготовка фахівців економічного профілю забезпечується на основі загальноосвітнього і професійного компонентів, що передбачають наявність обов’язкових та елективних складових. | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць | uk_UA |
dc.subject | професійна мобільність; фахівець; економічна освіта; бізнес освіта. | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх фахівців економічного профілю в США | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету