Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи.
dc.contributor.author | Мафтин, Лариса | |
dc.contributor.author | Половнікова, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2021-11-20T15:51:16Z | |
dc.date.available | 2021-11-20T15:51:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мафтин Лариса, Половнікова Людмила. Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021, С.159-160. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1914 | |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича | uk_UA |
dc.title | Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету