Показати скорочений опис матеріалу
Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи.
dc.contributor.author | Мафтин, Лариса | |
dc.contributor.author | Половнікова, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2021-11-20T15:51:16Z | |
dc.date.available | 2021-11-20T15:51:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мафтин Лариса, Половнікова Людмила. Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021, С.159-160. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1914 | |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича | uk_UA |
dc.title | Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету