Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГуляс, Інеса Антонівна
dc.date.accessioned2021-11-21T07:44:59Z
dc.date.available2021-11-21T07:44:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГуляс І. А. Філософські засади дослідження аксіопсихологічного проектування життєвих досягнень особистості. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2017. V (61). Issue 141. Р. 67–71.uk_UA
dc.identifier.issn2308-5258
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1981
dc.description.abstractУ роботі досліджується феномен аксіопсихологічного проектування життєвих досягнень особистості з позицій філософського підходу. Акцентується увага на тому, що особисті проекти – це те, про що люди щось думають, планують, прагнуть довести до завершення й іноді, хоча й не завжди, завершують. Зазначається, що сенс і призначення людини набуваються у ході її діяльності та зміни останньої, власного життєвого середовища, а філософський підхід розглядає успіх як вирішення проблеми сенсу життя і сенсу життя як вираження уявлень про успіх.uk_UA
dc.description.sponsorshipПсихологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectжиттєві досягненняuk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleФілософські засади дослідження аксіопсихологічного проектування життєвих досягнень особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу