Показати скорочений опис матеріалу
Аксіопсихологічне проектування: профіль аналізу проблеми
dc.contributor.author | Гуляс, Інеса | |
dc.date.accessioned | 2021-11-21T08:12:50Z | |
dc.date.available | 2021-11-21T08:12:50Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гуляс І. Аксіопсихологічне проектування: профіль аналізу проблеми. Психологія особистості. 2016. № 1 (7). С. 151–169. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-785Х | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1982 | |
dc.description.abstract | У статті узагальнено, систематизовано й теоретично осмислено комплекс підходів, пов'язаних з вивченням аксіпсихологічного проектування особистості. Зроблено спробу визначення досліджуваного феномена, під яким авторка розуміє особистісне новоутворення, що обумовлює ефективність саморозвитку як фактору досягнення акме та самоздійснення і є підгрунтям для створення цінностей. Виокремлено критерії та показники аксіопсихологічного проектування особистості. Зроблено припущення, що рівень розвитку в особистості аксіопсихологічного проектування є своєрідним індикатором її психічного й особистісного розвитку. Зазначено, що ціннісне проектування як свідоме використання особистого потенціалу забезпечує оцінювання бажань та можливостей їх реалізації, здібностей і докладених вольових зусиль. Загалом, аксіопсихологічне проектування визначається певною стійкістю і детермінуючи стратегію і тактику цілепокладання в процесі самоздійснення і самореалізації особистості. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Психології | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | Проектність | uk_UA |
dc.subject | майбутнє | uk_UA |
dc.subject | самоздійснення | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.title | Аксіопсихологічне проектування: профіль аналізу проблеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету