dc.contributor.author | Бортник, Світлана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-21T09:42:03Z | |
dc.date.available | 2021-11-21T09:42:03Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-073-5 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1984 | |
dc.description | Сертифікація рівнів володіння мови сприяє підвищенню мотивації студентів, націлює студентів на конкретні результати навчання, забезпечує більш ефективну координацію EMI на рівні навчального закладу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Вимоги інтернаціоналізації вищої освіти передбачають гарантування відповідної якості мовної освіти та оцінювання англомовної компетентності вітчизняного академічного середовища. Практика свідчить, що різні ВНЗ використовують різні контрольні завдання та критерії оцінювання, інколи навіть в межах одного закладу чи факультету. Саме тому аналіз європейського досліду та залучення до загальноєвропейських стандартів є критично важливими та необхідними | uk_UA |
dc.description.sponsorship | іноземних мов для природничих факультетів | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | м. Ченстохова, Республіка Польща «Baltija Publishing» | uk_UA |
dc.subject | мовна сертифікація, інтернаціоналізація освіти, академічна мобільність, міжнародні іспити | uk_UA |
dc.title | Міжнародні стандартизовані іспити з англійської мови та мовна сертифікація як необхідна передумова білінгвальної освіти. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |