dc.contributor.author | Бигар, Ганна | |
dc.contributor.author | Pits / Піц, Iryna / Ірина | |
dc.contributor.author | Прокоп, Інна | |
dc.contributor.author | Тимчук, Людмила Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-21T18:56:36Z | |
dc.date.available | 2021-11-21T18:56:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бигар Г.П., Піц. І.І., Прокоп І.С., Тимчук Л.І. Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу/ Професійна освіта: методологія, теорія та технології: зб. Наук. Праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав: СКД, 2021. – Вип. 13. – 287-298 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2415-3729 (Print), 2415-3737 (Online) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2051 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему партнерства між учасниками освітнього процесу. Показано роль партнерства у формуванні вчительського і учнівського колективу і між ними по лінії «вчитель-вчитель», «вчитель-учень», «учень-учень». Визначено методологічні підходи, на яких ґрунтується процес формування партнерських відносин в освітньому процесі навчального закладу. Такими підходами обрано системний, діяльнісний, акмеологічний, інтеграційний, праксеологічний. За основні методи обрано методи аналізу, синтезу, порівняння педагогічного експерименту. Показана роль кожного з підходів у досліджуваному процесі.
Значна увага приділена загальнонауковим і специфічним принципам. Серед загальнонаукових принципів особлива увага приділена принципам науковості, доступності, послідовності і зв’язку теорії з практикою. Як специфічні принципи розглянуто : взаємна повага; доброзичливе ставлення один до одного;самостійності у прийнятті рішень розподілення лідерських обов’язків. Звернута увага на вимоги організації партнерства в школі і сім’ї.
Основні вимоги та правила організації партнерства школи і сім’ї: соціально-педагогічне партнерство; формування життєвих і професійних цінностей; професіоналізм, забезпечення єдиних вимог батьків і учителів; гуманізація міжособистісних відносин в будь якому колективі;проявляти толерантність, добровільність, здатність до взаємодії між членами колективу.
Вказується на значення систематичності у виконанні вимоги і правил співтовариства. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав: СКД | uk_UA |
dc.subject | вчительський і учнівський колективи, партнерство, педагогічне партнерство, методологічні підходи, загальнонаукові і специфічні принципи, вимоги до формування партнерських відносин. | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |