Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБигар, Ганна
dc.contributor.authorPits / Піц, Iryna / Ірина
dc.contributor.authorПрокоп, Інна
dc.contributor.authorТимчук, Людмила Іванівна
dc.date.accessioned2021-11-21T18:56:36Z
dc.date.available2021-11-21T18:56:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationБигар Г.П., Піц. І.І., Прокоп І.С., Тимчук Л.І. Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу/ Професійна освіта: методологія, теорія та технології: зб. Наук. Праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав: СКД, 2021. – Вип. 13. – 287-298 с.uk_UA
dc.identifier.issn2415-3729 (Print), 2415-3737 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2051
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему партнерства між учасниками освітнього процесу. Показано роль партнерства у формуванні вчительського і учнівського колективу і між ними по лінії «вчитель-вчитель», «вчитель-учень», «учень-учень». Визначено методологічні підходи, на яких ґрунтується процес формування партнерських відносин в освітньому процесі навчального закладу. Такими підходами обрано системний, діяльнісний, акмеологічний, інтеграційний, праксеологічний. За основні методи обрано методи аналізу, синтезу, порівняння педагогічного експерименту. Показана роль кожного з підходів у досліджуваному процесі. Значна увага приділена загальнонауковим і специфічним принципам. Серед загальнонаукових принципів особлива увага приділена принципам науковості, доступності, послідовності і зв’язку теорії з практикою. Як специфічні принципи розглянуто : взаємна повага; доброзичливе ставлення один до одного;самостійності у прийнятті рішень розподілення лідерських обов’язків. Звернута увага на вимоги організації партнерства в школі і сім’ї. Основні вимоги та правила організації партнерства школи і сім’ї: соціально-педагогічне партнерство; формування життєвих і професійних цінностей; професіоналізм, забезпечення єдиних вимог батьків і учителів; гуманізація міжособистісних відносин в будь якому колективі;проявляти толерантність, добровільність, здатність до взаємодії між членами колективу. Вказується на значення систематичності у виконанні вимоги і правил співтовариства.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав: СКДuk_UA
dc.subjectвчительський і учнівський колективи, партнерство, педагогічне партнерство, методологічні підходи, загальнонаукові і специфічні принципи, вимоги до формування партнерських відносин.uk_UA
dc.titleТеоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу