Показати скорочений опис матеріалу
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНСЬКОМУ ЗАРУБІЖЖІ
dc.contributor.author | Романюк, Світлана | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T07:49:47Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T07:49:47Z | |
dc.date.issued | 2021-01 | |
dc.identifier.citation | Світлана Романюк. Сучасні тенденції підготовки вчителя в українському зарубіжжі. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2021. – Вип. 23. С.195-210 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2226-4051; 2616-6631 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2083 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються модернізаційні процеси в сучасній системі освіти України, насамперед у формуванні її педагогічного потенціалу. Обґрунтовано доцільність використання в цій сфері досягнень зарубіжних держав, у яких проживають українці. Доведено, що найбільш вагомий досвід у підготовці педагогічних кадрів для системи українського шкільництва в діаспорі напрацьовано в Канаді. Тут її здійснюють університети і університетські коледжі. Проаналізовано особливості підготовки вчителів українознавчих дисциплін у Альбертському, Саскачеванському й Торонтському університетах та забезпечення їх подальшого професійного зростання громадськими організаціями канадських українців. Виокремлено ті ідеї зарубіжного досвіду, які доцільно творчо впроваджувати в діяльність закладів вищої педагогічної освіти в Українській державі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ-Полтава | uk_UA |
dc.subject | модернізація системи педагогічної освіти в Україні, зарубіжний досвід підготовки педагогічних кадрів | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНСЬКОМУ ЗАРУБІЖЖІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету