• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Thumbnail
View/Open
28.pdf (264.5Kb)
Date
2020
Author
Галан, Ярослав
Гакман; Hakman, Анна; Anna
Кошура, Андрій
Байдюк, Микола
Metadata
Show full item record
Abstract
Нова українська школа (НУШ) спрямована на створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості, виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати та розвивати цінності громадянського суспільства України. Інтеграція олімпійської освіти в навчальний процес закладів загальної середньої освіти має велике практичне значення. Вона здатна підвищити ефективність формування фізичної, патріотичної, стресостійкої, соціальної та духовно-здорової дитини. За допомогою засобів олімпійської освіти можна формувати патріотичну свідомість підростаючого покоління. Мета дослідження – визначити пріоритетні засоби олімпійської освіти у формуванні патріотичного виховання дітей у НУШ. Для досягнення поставленої мети нами використовувався комплекс взаємодоповнювальних методів дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, соціологічне опитування, методи математичної статистики. Соціологічнеопитування дітей проводилося на базі Чернівецької загальноосвітньої школи I–III ступенів технологічного профілю № 33 Чернівецької міської ради. У дослідженні взяли участь 48 школярів. Результати. Під час дослідження визначено знання школярів про спортсменів із Буковини, що брали чи будуть брати участь в Олімпійських іграх. Визначено форми організації позакласної роботи з олімпійської освіти. Так, найбільш цікавими для дітей є робота у групах, парах, «мозковий штурм», розігрування ситуацій за ролями, опрацювання дискусійних питань, магнітні дошки, квести. Сучасному патріотичному вихованню має бути властива випереджувальна роль у демократичному процесі. Це має стати засобом відродження національної культури, припинення соціальної деградації, стимулювання пробудження таких моральних якостей, як совість, людяність, самооцінка, засіб самоорганізації особистої відповідальності, гарантом громадянського миру та злагоди в суспільстві. А впровадження різноманітних засобів олімпійської освіти з елементами національно-патріотичного виховання є позитивним напрямом у підвищенні патріотизму покоління, яке підростає. Серед засобів олімпійської освіти для формування патріотичного виховання діти вибрали інтелектуальні вікторини (3,2 %), тематичні свята (4,5 %), конкурси (9,2 %), квести (13,9 %), малі олімпійські ігри (24,2 %), тематичні виставки (5,4 %), олімпійський урок (31,3 %), змагання (8,3 %).
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/212
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV