Показати скорочений опис матеріалу
Немає неми
dc.date.accessioned | 2021-11-22T17:11:53Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T17:11:53Z | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2175 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано питання освіти представників національних меншин, що вимагає постійного вивчення та аналізу. Зазначено, що Україна як незалежна держава поставила на порядок денний як теоретичні, так і практичні завдання – створити власну концепцію національної політики. Проаналізовано і визначено, що завдання, сформовані Національною доктриною розвитку освіти України в XXI столітті, зорієнтовані на використання методів навчання, які спонукають навчатися самостійно, критично думати, розвивають здатність до самопізнання і самореалізації в різних креативних заходах. Доведено, що на сучасному етапі розвитку освіти відбувається активна зміна методів відповідно до цілей і завдань навчання і оптимальними є інтерактивні прийоми навчання, які викликають інтерес до пізнавального процесу, розвивають креативну можливість індивідуума, психічну і емоційну сфери. Окреслено суть, значення і типи інтерактивних методів навчання. Значуща увага приділяється їх класифікації. Розкрито сутність поняття «інтерактивні методи навчання», дано визначення сукупних термінів і описано особливості вибору конкретних інтерактивних методів. Аргументовано переваги їх використання і особливості впровадження в навчальний механізм. Також доведено, що заклади загальної середньої освіти надають якісні освітні послуги з вивчення мов національних меншин через використання інтерактивних методів навчання | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання, інтерактивний метод, іноземна мова професійного спрямування | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету