Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned2021-11-22T17:38:38Z
dc.date.available2021-11-22T17:38:38Z
dc.date.issued2021-04-21
dc.identifier.citationРоманюк Світлана. Сучасні тенденції навчання української мови як державної/ Всеукраїнська наукова конференція «Навчання української мови та мов національних меншин учнів закладів загальної середньої освіти в контексті компетентнісного підходу»: збірник тез Всеукраїнської наукової конференції, Київ, 21 квітня 2021 р. / за наук. ред. д. пед. Наук Н. І. Богданець-Білоскаленко (електронне видання). Київ: Педагогічна думка, 2021. с.23-26.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-644-592-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2183
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на тому, що провідною тенденцією навчання української мови як державної є компетентнісний підхід, Доведено, що у процесі комунікативно орієнтованого навчання здійснюється підготовка до міжкультурного діалогу, усвідомлюється важливість толерантного спілкування як у своєму близькому оточенні – класі, школі, регіоні, державі, так і за межами України, розкрито ефективні методи навчання української мови як державноїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв: Педагогічна думкаuk_UA
dc.subjectукраїнська мова, державна мова, методика викладання, національні меншиниuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу