dc.contributor.author | Романів, Христина | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T21:24:18Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T21:24:18Z | |
dc.date.issued | 2021-04-20 | |
dc.identifier.citation | Романів Х., Романюк С. Інтерактивні технології як засіб розвитку емоційного інтелекту особистості учня початкової школи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. – с.181-182. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2223 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізується проблема формування емоційного інтелекту, основи якого закладаються в початковій школі; доведено необхідність використання в освітньому процесі інтерактивних технологій з метою впливу їх на емоціний інтелект молодшого школяра, розкрито сутність групового навчання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівці Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект, інтерактивні технології, групава належність | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні технології як засіб розвитку емоційного інтелекту особистості учня початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |