ANALYSIS OF STUDENTS’PRIORITY MOTIVESIN THE INDUSTRY OF ACTIVE TOURISM
Abstract
Встановлено, що мотивацій до занять туризмом є багато, але лише деякі з них вагомимиі та-кими,що можуть впливати на результат прийняття рішення. Щоб з’ясувати мотивацію студентів у сфері туризму та відпочинку, необхідно встановити мотиви, якими молодь керується у своїх діях. Процес дослідження вимагав використання системного аналізу, соціологічних, педагогічних і мате-матичних методів. Опитування дало нам змогу встановити як молодь проводить своєдозвілля; виявитифактори, які змушують студентів бути активними; встановитипричини, які змушують студентів зайнятися обраною рекреаційною діяльністю; а також причини, що їм заважають та очікуваний ефект від такої діяльності.Проведене анкетування засвідчило, що студенти бажають активно від-почивати, мають мотиваційне ціннісне ставлення до занять активним туризмом і рекреаційною діяльністю