dc.description.abstract | Глибокі соціально-економічні трансформації суспільства, розвиток економіки на ринкових засадах, поява ринку праці і зростання сектора освітніх послуг вимагає якісних змін у концептуальних засадах професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю. Реалізація завдань до професійної
382
підготовки майбутніх фахівців-економістів потребує плекання особистості, здатної до плідної професійної праці у сучасних умовах, готової до професійної діяльності, яка володіє не тільки системою спеціальних знань, професійних дій і соціальних відносин, а й сформованістю і зрілістю професійно значущих якостей, відповідною кваліфікацією. Все це вимагає нових підходів до розробки змісту, форм і методів професійної підготовки фахівців нової формації, впровадження у навчально-виховний процес закладів вищої освіти сучасних інформаційних технологій. Винятково важливого значення набуває професійна підготовка майбутніх фахівців фінансово-економічних спеціальностей у закладах вищої освіти, де забезпечується не тільки спрямування навчально-виховного процесу на озброєння майбутніх фахівців спеціальними знаннями, уміннями і навичками, а й розвиток професійно значущих якостей особистості майбутнього фахівця, її інтелектуального потенціалу, можливостей, інтересів, нахилів, мотивів і ціннісних настанов.
Набуття професії має насамперед включати розвиток особистості майбутнього фахівця з існуючим життєвим та професійним становищем та системою професійно-педагогічних установок.
Беручи участь у навчальній та професійній діяльності, студент набуває адекватних професійних ідей та зростання потенціалу власних можливостей, відповідно, має можливість їх активно розвивати. | uk_UA |