Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБогданюк, Антоніна
dc.contributor.authorБогданюк, Василь
dc.date.accessioned2021-11-25T15:31:31Z
dc.date.available2021-11-25T15:31:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБогданюк А.М., Богданюк В.В. Формування організаційно-комунікативних якостей у студентів – майбутніх економістів. Science, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 1st International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Kharkiv, Ukraine. 2019. Pp. 381-386.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2587
dc.description.abstractГлибокі соціально-економічні трансформації суспільства, розвиток економіки на ринкових засадах, поява ринку праці і зростання сектора освітніх послуг вимагає якісних змін у концептуальних засадах професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю. Реалізація завдань до професійної 382 підготовки майбутніх фахівців-економістів потребує плекання особистості, здатної до плідної професійної праці у сучасних умовах, готової до професійної діяльності, яка володіє не тільки системою спеціальних знань, професійних дій і соціальних відносин, а й сформованістю і зрілістю професійно значущих якостей, відповідною кваліфікацією. Все це вимагає нових підходів до розробки змісту, форм і методів професійної підготовки фахівців нової формації, впровадження у навчально-виховний процес закладів вищої освіти сучасних інформаційних технологій. Винятково важливого значення набуває професійна підготовка майбутніх фахівців фінансово-економічних спеціальностей у закладах вищої освіти, де забезпечується не тільки спрямування навчально-виховного процесу на озброєння майбутніх фахівців спеціальними знаннями, уміннями і навичками, а й розвиток професійно значущих якостей особистості майбутнього фахівця, її інтелектуального потенціалу, можливостей, інтересів, нахилів, мотивів і ціннісних настанов. Набуття професії має насамперед включати розвиток особистості майбутнього фахівця з існуючим життєвим та професійним становищем та системою професійно-педагогічних установок. Беручи участь у навчальній та професійній діяльності, студент набуває адекватних професійних ідей та зростання потенціалу власних можливостей, відповідно, має можливість їх активно розвивати.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScience, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 1st International scientific and practical conference. Kharkiv, Ukraine.uk_UA
dc.titleФормування організаційно-комунікативних якостей у студентів – майбутніх економістівuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу