Філологічний факультет: Recent submissions
Now showing items 661-680 of 891
-
Поетична творчість Тризубого Стаса (Станіслава Щербатих) та її вивчення в ЗЗСО
(2021)У дипломній роботі окреслено етапи становлення авторської пісні, досліджено життєвий та творчий шлях автора-виконавця Станіслава Щербатих, проаналізовано творчий доробок Тризубого, в першу чергу, як самобутнього ... -
Комікс як інтерсеміотичний феномен української масової літератури (на матеріалі графічного роману М. Тимошенка і К. Горішного “Герой поневолі. За повістю Івана Франка”). Потенціал коміксу в системі Нової української школи
(2021)The work consists of the introduction, three chapters, the conclusion and the list of the referenced sources (68) The first section outlines the literary understanding and functioning of comics as a cultural phenomenon, ... -
Відсубстантивні новотвори сучасної української мови та аспекти їх вивчення в закладах загальної середньої освіти
(2021-12)Магістерська робота присвячена встановленню та систематизації семантичних, словотвірних і функціонально-прагматичних особливостей лексичних новотворів Василя Барки та Василя Стуса, з’ясуванню особливостей здійснення їхнього ... -
Складні ускладнені речення як синтаксична домінанта прозової мови Ірини Вільде (на матеріалі романів "Повнолітні діти", "Сестри Річинські")
(2021-12-17)Магістерська робота присвячена аналізу собливостей мовоостилю відомої української письменниці з Буковини Ірини Вільде. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів з висновками до кожного з них, висновків, списку ... -
Категорія комунікативної інтенції в українській мові
(Шабат-Савка С. Т. Категорія комунікативної інтенції в українській мові: монографія. Чернівці : «Букрек», 2014. 412 с., 2014)У монографії комплексно досліджено категорію комунікативної інтенції з огляду на її антропоцентричні, когнітивні та дискурсивні параметри. Уперше комунікативну інтенцію розглянуто як синтаксичну категорію, що має міжрівневий ... -
Василь Довгий – драматург і прозаїк
(2021)Робота присвячена аналізові прозової й драматургічної спадщини буковинського письменника, журналіста, активного громадського діяча, багаторічного очільника Чернівецької обласної організації Національної Спілки письменників ... -
Віршування Євгена Маланюка міжвоєнного періоду (віршознавчий та дидактичний аспекти)
(2021)Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня “Магістр” за спеціальністю 014 “Середня освіта (Українська мова та література)”. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. У роботі ... -
Часопростір як жанровий маркер кіносценарного тексту: «Дума про трьох братів» Ярослави Горбач
(Чернівецький нац. ун-т, 2011)Розглядається специфіка кіносценарного часопростору, який, зокрема в означеній жанровій формі, набуває функції вагомого жанрового маркера. Аналізується монтажна специфіка кіносценарію „Дума про трьох братів‖ Я. Горбач ... -
Біографічні експерименти Лу Сіня (на прикладі повісті “Достеменна історія А-Q”)
(Ужгородський університет, 2016)Аналізується творчий експеримент Лу Сіня у жанрі біографії на прикладі повісті “Достеменна історія А-Q”. Зазначається, що повість постає як узагальнена біографія китайського суспільства початку ХХ ст. та фікціональна ... -
Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В. Трубая «Сто тисяч за кохання»)
(ППВ «Нове слово», 2011)Проаналізовано інтертекстуальні та інтермедіальні елементи сучасного сценарного тексту «Сто тисяч за кохання» В. Трубая, що виразно демонструєвеликі можливості сценарію як нової жанрової форми у полі цілісної літературної ... -
Генетична специфіка кіно- й телесценарних форм
(Рута, 2004)The article is devoted to the issues of specificity of TV and cinema scripts and to the functional correlation between cinema, television amd literature. “The Passion”, Mel Gibbson’s screen version of the Biblical plotline ... -
Рецептивні ресурси кіносценарію О. Довженка «Земля»
(Рута, 2009)Розглядається питання специфіки кінорецепції в аспекті сценарної практики Олександра Довженка. Осібно аналізуються рецептивні ресурси кіносценарію „Земля”: значимість налаштованості автора на різну рецептивну аудиторію (читач ... -
Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка «Тарас Бульба»
(Чернівецький нац. ун-т, 2009)У вимірах рецептивної проблематики висвітлюється продуктивний тематичний компонент сучасної поетики: взаємозв’язок різних форм мистецтва. Йдеться про феномен міжвидової конверсії художнього задуму в чиннику перетворення ... -
Кінорецепція тропеїчної природи «звукової» символіки твору М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)На прикладі класичного тексту, проінтерпретованого у кіно С. Параджановим (1964), простежуються особливості тропеїчної природи універсальної естетичної категорії „символ”. Зокрема, досліджуються принципи „перекладу” звукової ... -
Генологічні версії кіносценарію як літературного тексту
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)Ідентифікується питання жанрологічного означення кіносценарію як певної літературної форми. Окреслено контури жанрологічних потрактувань та версій сценарної „форми” як такої. Кіносценарій розглянуто крізь призму ... -
Рецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанру
(2013)З’ясовано, що автономізація кіносценарію як літературного жанру підтверджується насамперед народженням такої нової рецептивної постаті, як “читач-глядач”, оскільки подібні твори, комунікативний статус яких неоднозначний, ... -
Ольга Петрівна Гуля (1907-1994): науковець в умовах ідеологічної диктатури
(Чернівецький нац. ун-т, 2015)На відміну від багатократно висвітлених біографій письменників, життєвий досвід самих науковців потрапляє в поле зору переважно з нагоди ювілейних дат, що сьогодні ускладнює формування наукової історіографії. З метою ... -
Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка „Київських фресок” Сергія Параджанова)
(Чернівецький нац. ун-т, 2013)В інтермедіальному вимірі аналізується кіносценарна специфіка „Київських фресок” (1965) С. Параджанова. Визначається характер архітектонічно-композиційної організації кіносценарію, інтермедіальні чинники часопростору, п ...