Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТкач, Людмила Олександрівна
dc.contributor.authorКосован, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned2021-11-28T08:45:01Z
dc.date.available2021-11-28T08:45:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationТкач Л. О., Косован Т. Д. (2021). ВПЛИВ НАРОДНОРОЗМОВНОЇ СТИЛІСТИКИ НА УКРАЇНСЬКІ РЕКЛАМНІ ТЕКСТИ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Філологічний факультет. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021, 127–128uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2734
dc.description.abstractРозвиток української реклами та формування і становлення рекламного стилю української мови припадає на кінець ХІХ. – першу половину ХХ ст. Стилістика друкованої реклами кінця ХІХ – першої третини ХХ ст., особливо у виданнях української діаспори в США, виявляє тісні зв’язки з народнорозмовним мовленням. Для рекламних оголошень газети „Свобода” характерні такі ознаки розмовної стилістики: 1) загальна логічна побудова тексту, в якій розмовна манера повідомлення поєднується з питальними чи спонукальними конструкціями; 2) констатація корисної пропозиції в поєднанні зі спонукальними конструкціями та риторичними питаннями; 3) уживання народнорозмовних словосполук та порівняльних зворотів; 4) уживання експресивної лексики з розмовними конотаціями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectUkrainian advertisement of the early XX centuryuk_UA
dc.subjectmulticoding of advertising textuk_UA
dc.subjectmulticoding of advertising textuk_UA
dc.titleВПЛИВ НАРОДНОРОЗМОВНОЇ СТИЛІСТИКИ НА УКРАЇНСЬКІ РЕКЛАМНІ ТЕКСТИ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу