«Буковинське Різдво» як онлайн-етнопроєкт: рубрики, тематичні огляди, візуальні форми комунікації
Abstract
У статті проаналізовано мистецтвознавчого та культурологічного спрямування матеріали фейсбучної сторінки мистецького етнопроєкту "Буковинське Різдво", де від першого дня посту – 28 листопада до 28 лютого 2021 р., упродовж 92 днів щоденно виставлялися тематично різнопланові матеріали (92 публікації!) за такими основними рубриками: «Етнографічні роздуми до проєкту», «Колядування і віншування» (відео майстер-класів), «Народні прикраси, іграшки» (відео майстер-класів); «Святкова кухня» (відеосмакота); «Різдвяні історії» (відеосюжети), «Мистецька палітра Буковинського Різдва» (візії художників), «Етноялинка Буковинського центру культури і мистецтва», «Файні колядники у нас».