• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Олімпійська освіта як стрижень реалізації методів, форм і засобів патріотичного виховання у новій українській школі.

Thumbnail
View/Open
Текст статті Кожокар, Галан.pdf (312.8Kb)
Date
2020
Author
Kozhokar, Maryna
Галан, Ярослав Петрович
Metadata
Show full item record
Abstract
Здорова дитина – це основна ціль найближчого майбутнього будь-якої країни. Тому патріотичне виховання молодого покоління – одне з основних завдань сучасного суспільства. Сьогодні наявна необхідність в інноваційних методах щодо патріотичного виховання молодого покоління. Основні державні документи в Україні стимулюють фахівців до пошуку нових шляхів інтелектуального розвитку дітей, розкриття механізмів їхньої розумової здатності свідомо та самостійно оперувати в житті знаннями, уміннями та навичками. Згідно з Державною національною програмою «Освіта» («Україна ХХІ століття»), патріотичне виховання спрямовано на формування і розвиток особистості, яка матиме якості громадянина – патріота Батьківщини й успішного виконавця цивільних обов’язків у мирний і воєнний час. Впровадження олімпійської освіти в освітній процес навчальних закладів різних рівнів має стати ефективним засобом підвищення мотивації дітей до навчання, занять фізичною культурою і спортом, покращить їхні пізнавальні здібності, оптимізує розвиток рухових якостей, забезпечить морально-вольове та патріотичне виховання. Адже олімпійська освіта слугує могутнім засобом вирішення стратегічних завдань державного рівня, важливим компонентом гуманістичного виховання особистості, спрямованого на формування в молодого покоління українців фізичного і морального здоров’я, навичок здорового способу життя, залучення їх до занять фізичною культурою та спортом. Якщо розглянути олімпійську освіту як рух до ідеалу, то можна зробити припущення, що олімпійська освіта і виховання організовують цей рух, на основі якого будується виховна система в закладах освіти. У закладах середньої освіти нової української школи завдяки створенню в них гуманістичних виховних систем велика увага приділяється підвищенню виховного потенціалу, необхідності створення реальних стимулів, що спонукатимуть школярів не тільки визнавати самовдосконалення, а й дійсно орієнтуватися на нього у своїй поведінці. Саме такий підхід використовується в деяких програмах олімпійської освіти, які реалізуються в різних освітніх закладах України.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/294
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV