Виховна робота як основний чинник формування «пост пандемічних» знань, умінь і навичок під час проведення онлайн занять у сучасних українських дітей
Abstract
ХХІ століття закцентувало увагу людства на здоровому способі життя (фізична активність, здорове харчування, відмова від шкідливих звичок, особиста і суспільна гігієна), здоровому інформаційному просторі (можливість людей дізнаватись і використовувати інформацію для оптимальних дій у нових обставинах, позитивне мислення, відсутність інфодемії), здоровому соціальному просторі (інтелектуальне самопочуття, безпечні та сприятливі умови життя, духовне та емоційне самопочуття). За останні місяці Україна та світ стали свідками драматичних подій, пов’язаних зі швидкою появою нового коронавірусу (OVID-19, абревіатура від анг. Corona Vіrus Disease 2019), вірусу який розмежував наше життя на «до» і «після». Саме він, як не прикро, підняв на перше місце в системі життєвих цінностей здоров’я, залишивши позаду матеріальні блага.