dc.contributor.author | Цуркан, Таісія Георгіївна | |
dc.contributor.author | Бордун, Інна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T07:14:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-06T07:14:52Z | |
dc.date.issued | 2021-10-29 | |
dc.identifier.isbn | 978-1-68524-907-6 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3036 | |
dc.description.abstract | Автори визначають актуальність інтегрованого підходу в початкових класах. Розкрито зміст тематичного та діяльнісного підходів. Проаналізовано нормативно-правову базу щодо інтегрованого навчання молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 2). Amsterdam, The Netherlands: European Scientific Platform. | uk_UA |
dc.subject | інтеграція, тематичний підхід, діяльніснй підхід, інтегроване навчання | uk_UA |
dc.title | ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ: ТЕМАТИЧНИЙ І ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХОДИ В НУШ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |