• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Олімпійська освіта як складник патріотичного виховання дітей і молоді

Thumbnail
View/Open
Текст статті Кожокар, Васкан, Галан.pdf (150.0Kb)
Date
2019
Author
Kozhokar, Maryna
Васкан, Іван Георгійович
Галан, Ярослав Петрович
Metadata
Show full item record
Abstract
За умов існування Української незалежної держави гостро стоїть питання виховання у молоді поваги до інших народів і почуття любові до Батьківщини. Починаючи з 90-х рр. молоде покоління українців має тісний зв’язок із новими соціальними посередниками й реаліями. Під впливом різних соціальних і політичних обставин з’явився новий соціальний тип особистості. За цих умов важливим є становлення оновленої системи патріотичного виховання. Україна та її народ нині переживають нелегкі часи агресії, кардинальні змін у політиці, економіці поряд з убезпеченням своєї територіальної цілісності й суверенності, новими ідеями та шляхами для інтегрування в європейське співтовариство, визначаючи нові стратегії патріотичного виховання, спрямовані на розвиток Української держави. Гостро стоїть питання необхідності інноваційного підходу до форм і методів патріотичного виховання молодого покоління. Також варто зазначити, що Україна славиться давньою і величною культурою та історією, які є потужним підґрунтям патріотичного виховання дітей і молоді. Сьогодні серед найбільш актуальних виховних напрямів виділяють патріотичне та громадське виховання. Аналіз Державної національної програми «Освіта» (Україна ХХІ ст.) [7] свідчить про те, що патріотичне виховання спрямоване на формування і розвиток особистості, яка має якості громадянина – патріота Батьківщини та здатна успішно виконувати цивільні обов’язки в мирний і воєнний час. За умов модернізації системи освіти патріотичне виховання молодого покоління набуває особливої значущості й актуальності. Зміни в системі освіти і виховання, що відбуваються у зв’язку з необхідністю гуманізації, вимагають нетрадиційних джерел освіти, які проповідують пріоритет загальнолюдських моральних і духовних цінностей. Одним зі шляхів реалізації такого підходу до освіти та виховання дітей і молоді є олімпізм. Тому назріла гостра необхідність поширення знань про олімпійські ігри, олімпійський рух минулого і сьогодення, простіше кажучи, знань про олімпійську освіту. За твердженням М.М. Булатової [2], вже сьогодні спостерігаємо впровадження олімпійської освіти в дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладах.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/308
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV