Показати скорочений опис матеріалу
Предмет податкового закону
dc.contributor.author | Havrylyuk, Ruslana | |
dc.date.accessioned | 2022-02-16T11:12:15Z | |
dc.date.available | 2022-02-16T11:12:15Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Гаврилюк Р.О. Предмет податкового закону / Р. О. Гаврилюк // Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць. Вип. 227. Правознавство. – Чернівці: Рута, 2004. – С. 5-13. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 966-568-649-6 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4042 | |
dc.description.abstract | Радянська юридична доктрина, що тотально панувала в Україні до проголошення нею власного суверенітету, фактично виходила з принципу вторинності закону. За такої обставини предмет регулювання законом тих чи інших суспільних відносин був різко звужений. Це сповна стосується і законодавчого регулювання податкових відносин у суспільстві. Воно здійснювалось в основному підзаконними, а до певної міри – й відомчими нормативними актами. Сьогоднішня стихія нормотворчості, навпаки, приписує закону властивості універсального регулятора, що повинен застосовуватись у всіх випадках життя. Наприклад, А.Олійник вважає, що „...сила і вагоме місце законодавчої влади в державі повинні полягати в тому, що вона може прийняти закон з будь-якого питання відповідно до її повноважень як єдиного органу законодавчої влади в Україні, тобто, будь-які суспільні відносини можуть бути об’єктом законодавчого впливу”. Це інша, протилежна крайність, яка в кінцевому рахунку також приносить негативний результат. Зокрема, у другому випадку з поля зору законодавця фактично зникають об’єктивні потреби та межі законодавчої діяльності, беруть верх чисто суб’єктивні уявлення, які породжують законодавчий хаос. Ситуативні групові потреби, а іноді інтереси та логіка міжфракційної та навіть міжпартійної боротьби у парламенті створюють ілюзію можливості їх як найповнішого та найлегшого задоволення тільки за допомогою закону. Тому парламенту будь-якої держави важливо зрозуміти і практично засвоїти методологію визначення предмета закону та вміло користуватися нею. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво “Рута” | uk_UA |
dc.subject | юридичний склад податку | uk_UA |
dc.subject | платник податку | uk_UA |
dc.subject | об’єкт податку | uk_UA |
dc.subject | податкова ставка | uk_UA |
dc.subject | порядок сплати податку | uk_UA |
dc.subject | строки сплати податку | uk_UA |
dc.subject | встановлення збору | uk_UA |
dc.subject | система елементів юридичного складу збору | uk_UA |
dc.subject | період збору | uk_UA |
dc.title | Предмет податкового закону | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету