Show simple item record

dc.contributor.authorBryk, Stepan
dc.date.accessioned2022-04-05T10:13:22Z
dc.date.available2022-04-05T10:13:22Z
dc.date.issued2022-02-02
dc.identifier.citationКорюгін А. В., Матвеєв М. Е., Брик С. Д. Маркетингові інструменти туристичної індустрії: досвід ЄС. Інвестиції: практика та досвід. 2022. № 2. С. 88–94. DOI: 10.32702/2306-6814.2022.2.88uk_UA
dc.identifier.issn2306-6814
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4215
dc.description.abstractМаркетинг у державах ЄС досягнув значного рівня розвитку, а це означає, що досвід країн може стати корисним у контексті його аналізу та практичного застосування Україною. Визначено, що виникають нові форми і інструменти маркетингу, зазнають істотних трансформацій традиційні маркетингові схеми і стратегії. Основні зміни пов'язанні із актуалізацією процесів використання прогресивних інформаційно-комунікаційних та цифрових інструментів у рамках реалізації маркетингової діяльності. Однією із найбільш стабільних та динамічно зростаючих індустрій у Європі до пандемії Covid-19 була туристична. Відповідно, сьогодні динаміка відновлення туристичних потоків та успіх галузі у значній мірі залежать від якості маркетингових інструментів, раціональності комунікативної політики компаній та рівня ефективності взаємодії із споживачем; ці аспекти у сукупності підкреслюють необхідність перманентних досліджень проблематики. Наукова стаття є оригінальним дослідженням сучасних тенденцій розвитку маркетингових інструментів туристичної індустрії європейських держав, а також актуальних трансформацій, характерних для систем маркетингу і комунікації. Дослідження проблематики здійснювалось завдяки застосуванню методів порівняння, абстракції, аналізу та узагальнення, а також табличного і графічного моделювання. У науковій роботі було детерміновано сутність сучасних маркетингових інструментів, особливості реалізації комунікативної політики туристичними організаціями в умовах сьогодення. Авторами досліджено європейський досвід розвитку маркетингу у туризмі, визначено чинники, які суттєво впливали на зміну маркетингової діяльності; також проаналізовано інструменти, які найбільш активно використовують сучасні туристичні компанії держав ЄС у рамках підтримки комунікації із споживачами послуг. У науковій роботі окреслено перспективи зростання індустрії в умовах актуалізації цифрових трансформацій та значної діджиталізації суспільного життя.uk_UA
dc.description.sponsorshipгеографії та менеджменту туризмуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТОВ "ДКС-центр"uk_UA
dc.subjectтуристична індустрія; діджиталізація; цифрові трансформації; євроінтеграція; маркетингові інструменти; інтернет-маркетинг; розвитокuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти туристичної індустрії: досвід ЄС.uk_UA
dc.title.alternative“Marketing tools of the tourism industry: EU experience”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record