Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПорфірюк, Андрій Петрович
dc.date.accessioned2022-04-07T07:18:45Z
dc.date.available2022-04-07T07:18:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПорфірюк А. П. Використання інструментів соціального медіа маркетингу туристичними підприємствами: випускна кваліфікаційна робота. ЧНУ ім. Ю.Федьковича, 2021.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4247
dc.description.abstractУкраїна має великим потенціал у галузі туристичної діяльності. При розширенні галузі туризму в Україні, завжди актуально розробляти нові не використані, шляхи та способи просування туристичних послуг для одержання максимального ефекту від маркетингової діяльності туристичних фірм і підвищення їх прибутку. Найбільш актуальною та популярною платформою для просування у світі зараз є Інтернет, а саме: соціальні мережі, які використовуються молодим поколінням зараз на повну потужність. Популярність соціальних мереж полягає в тому, що інтернетизація світу, а особливо України, продовжується стрімкими темпами. А в світі, де все менше часу залишається на спілкування, найлегшим видається спосіб знайти когось за своїми особистими інтересами.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleВикористання інструментів соціального медіа маркетингу туристичними підприємствамиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу