Показати скорочений опис матеріалу
Формування у майбутнього вчителя музичного мистецтва вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів
dc.contributor.author | Боднарук, Ірина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-06T11:16:44Z | |
dc.date.available | 2022-05-06T11:16:44Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.issn | 2220-6310 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4318 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів під час вивчення студентами різних фахових музичних дисциплін. Досліджуються погляди науковців щодо визначення сутності та змісту поняття «художньо-педагогічний аналіз», його впливу на розвиток музичного сприймання школярів. Визначаються основні педагогічні умови, які сприяють ефективному формуванню у майбутнього фахівця вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів. До таких умов віднесено: забезпечення ґрунтовної музично-теоретичної підготовки студента; засвоєння студентом методичних знань щодо особливостей музичного сприймання учнів і специфіки організації з ними процесу слухання музики; професійно-педагогічну спрямованість викладання фахових музичних дисциплін; постійне закріплення набутих студентом вмінь у практичній діяльності. Описуються основні форми роботи, які формують у майбутніх фахівців вміння художньо-педагогічного аналізу музичних творів. Виділяються найбільш типові недоліки при написанні студентами анотацій та здійсненні усного аналізу музичних творів під час аудиторних занять і проходження різних видів педагогічної практики. Наголошується на тому, що формування у студента вищезазначених вмінь має здійснюватися систематично протягом усього періоду навчання у закладі вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / Гол. редактор Г. П. Шевченко. Вип. 1 (100). Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. С. 24–33. | uk_UA |
dc.subject | художньо-педагогічний аналіз, заклад вищої освіти, музично-теоретична підготовка, професійно-педагогічна спрямованість навчання, методичний аналіз навчального матеріалу, фахові музичні дисципліни | uk_UA |
dc.title | Формування у майбутнього вчителя музичного мистецтва вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету