• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Структура та вимоги до технології підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу.

Thumbnail
View/Open
Стаття (825.0Kb)
Date
2019
Author
Чубрей, Олександра
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розкрито основні поняття, структуру та вимоги до технології підготовки майбутніх учителів географії на засадах компетентнісного підходу. Розглянуто трактування поняття «педагогічна технологія», проаналізовано структуру педагогічної технології та вимоги до неї. Визначено, що педагогічна технологія – це системний, концептуальний, нормативний опис сукупності дій суб’єктів підготовки, що забезпечують досягнення наперед результатів в умовах певного середовища. Крім цього, педагогічна технологія виступає процесуальною складовою авторської структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів географії, що пов’язана з принципами, прийомами, методами, засобами та психолого-педагогічними умовами реалізації цього процесу. Водночас жодна технологія не є універсальною, що актуалізує потребу в розробці авторської технології підготовки майбутніх учителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. Визначено, що розроблена педагогічна технологія має відповідати сукупності вимог, які базуються на критеріях технологічності. До критеріїв технологічності відносимо такі: системні аспекти (критерії комплексності та цілісності); наукові аспекти (критерії концептуальності та розвивального характеру); аспекти структури (критерії ієрархічності, логічності, алгоритмічності та варіативності); процесуальні аспекти (критерії керованості, інструментальності, діагностичності, прогнозованості, ефективності, оптимальності, відтворюваності). До структури авторської технології підготовки майбутніх учителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу необхідно включити такі складові: концептуально-методологічну (опис концептуальних ідей, теоретичних і методологічних засад дослідження: підходів, тенденцій та принципів), змістову (мета та зміст підготовки) та процесуальну (опис окремих етапів технології, форм, методів й засобів реалізації, очікуваних результатів кожного етапу, що забезпечить можливість діагностики проміжних й кінцевих результатів).
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4570
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV