РОЛЬ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Короткий опис(реферат)
За дослідженнями багатьох вітчизняних та закордонних науковців, патріотичне виховання має неабиякий вплив на становлення
та формування особистості, яке відбувається ще в дошкільному та шкільному віці. У педагогіці це питання широко обговорюється, і вченими-дослідниками здійснюється ґрунтовний пошук методів та способів вирішення цієї проблеми. Патріотизм є моральною та духовною основою в існуванні держави, оскільки його базисом є активна громадянська позиція особистості, її готовність самовіддано служити своїй Батьківщині. Виховання патріотичних почуттів та цінностей сприяє всебічному розвитку не лише самого індивіда, а й загалом країни та її громадян. Мета статті – визначити пріоритетну роль олімпійської освіти в суспільстві, становлення та розвиток олімпізму як провідного засобу патріотичного виховання на вітчизняній та міжнародній арені. Методи дослідження, використані для досягнення поставленої мети: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, документальних матеріалів, логіко-теоретичний аналіз, компаративний аналіз, метод синтезу та систематизації, методи педагогічної діагностики, що передбачають систематичне і цілеспрямоване спостереження. Враховуючи значущість цієї проблеми, встановлено, що важливим аспектом у формуванні патріотизму є олімпійська освіта, яка володіє виховним потенціалом. Виявлено, що інтеграція олімпійської освіти в навчально-виховний процес у контексті патріотизму має велике практичне значення, зокрема для формування соціальної та духовно здорової дитини. Олімпійська освіта забезпечує умови для активного оволодіння знаннями, ідеалами та цінностями олімпізму, які формуватимуть особистість на основі загальнолюдських патріотичних принципів і даватимуть змогу для розвитку гуманного суспільства. Сучасна олімпійська освіта займає вагоме місце в патріотичному вихованні дітей в теперішній час.