• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Вхід
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка ARCher
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка ARCher
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Thumbnail
Переглянути
6.pdf (821.3Kb)
Дата
2022-08-31
Автор
Галан, Я.П.
Огнистий, А.В.
Огниста, К.М.
Бешлей, О.В.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Як свідчать наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних дослідників і вчених, інноваційні форми відіграють значну роль під час навчально-виховного процесу. Враховуючи умови сьогодення, навчання відбувається у дистанційному форматі, що потребує новітніх та сучасних технологій для більш успішного процесу здобуття знань. Низка вчених у своїх напрацюваннях доводять, що інноваційні форми олімпійської освіти позитивно впливають на педагогічний процес і сприяють кращому набуттю умінь, знань і навичок. Крім того, саме завдяки цьому відбувається активне виховання патріотичних цінностей у дітей. Інноваційні форми олімпійської освіти, які є одним з напрямів патріотичного виховання, спрямовані на розвиток загальнолюдських якостей: дисциплінованості під час занять, формування почуття любові до Батьківщини, гордості за свій народ, бажання примножувати та зберігати багатства своєї країни. Різноманіття інноваційних форм реалізації олімпійської освіти в дистанційному форматі може забезпечити активне залучення дітей до систематичних занять фізичними вправами та спортом, розвиток їх творчих здібностей, етичних та моральних принципів особистості, формування основних загальнолюдських цінностей, покращення рівня успішності навчання у школі, збільшення кількості учасників процесу, зменшення захворюваності в результаті пандемії COVID-19 та ін. Мета статті – визначити актуальність інноваційних форм олімпійської освіти у процесі дистанційного навчання. Методи дослідження, використані для досягнення поставленої мети: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, логіко-теоретичний аналіз, компаративний аналіз, метод синтезу та систематизації, методи педагогічної діагностики, методи математичної статистики. Зважаючи на те, що дистанційний формат навчання є чи не найбільш актуальним у наш час, варто зазначити, що інноваційні форми олімпійської освіти є одними з провідних чинників для побудови цілісного й якісного навчання. Виявлено, що впровадження таких форм олімпійської освіти в освітньо-виховний дистанційний процес дітей сприяє не лише прищепленню патріотичних цінностей, формуванню свідомої особистості, а й збільшенню кількості учасників процесу, зацікавленості навчанням, заохоченню до здорового способу життя, покращенню загального стану дитячого організму й загалом оптимізації педагогічного процесу в навчальних закладах. Таким чином, інноваційні форми олімпійської освіти займають чільне місце в дистанційному навчанні дітей, враховуючи теперішні умови.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4711
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВхідЗареєструватися

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV