Показати скорочений опис матеріалу
ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
dc.contributor.author | Галан, Я.П. | |
dc.contributor.author | Огнистий, А.В. | |
dc.contributor.author | Огниста, К.М. | |
dc.contributor.author | Бешлей, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2022-09-10T08:20:51Z | |
dc.date.available | 2022-09-10T08:20:51Z | |
dc.date.issued | 2022-08-31 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4711 | |
dc.description.abstract | Як свідчать наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних дослідників і вчених, інноваційні форми відіграють значну роль під час навчально-виховного процесу. Враховуючи умови сьогодення, навчання відбувається у дистанційному форматі, що потребує новітніх та сучасних технологій для більш успішного процесу здобуття знань. Низка вчених у своїх напрацюваннях доводять, що інноваційні форми олімпійської освіти позитивно впливають на педагогічний процес і сприяють кращому набуттю умінь, знань і навичок. Крім того, саме завдяки цьому відбувається активне виховання патріотичних цінностей у дітей. Інноваційні форми олімпійської освіти, які є одним з напрямів патріотичного виховання, спрямовані на розвиток загальнолюдських якостей: дисциплінованості під час занять, формування почуття любові до Батьківщини, гордості за свій народ, бажання примножувати та зберігати багатства своєї країни. Різноманіття інноваційних форм реалізації олімпійської освіти в дистанційному форматі може забезпечити активне залучення дітей до систематичних занять фізичними вправами та спортом, розвиток їх творчих здібностей, етичних та моральних принципів особистості, формування основних загальнолюдських цінностей, покращення рівня успішності навчання у школі, збільшення кількості учасників процесу, зменшення захворюваності в результаті пандемії COVID-19 та ін. Мета статті – визначити актуальність інноваційних форм олімпійської освіти у процесі дистанційного навчання. Методи дослідження, використані для досягнення поставленої мети: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, логіко-теоретичний аналіз, компаративний аналіз, метод синтезу та систематизації, методи педагогічної діагностики, методи математичної статистики. Зважаючи на те, що дистанційний формат навчання є чи не найбільш актуальним у наш час, варто зазначити, що інноваційні форми олімпійської освіти є одними з провідних чинників для побудови цілісного й якісного навчання. Виявлено, що впровадження таких форм олімпійської освіти в освітньо-виховний дистанційний процес дітей сприяє не лише прищепленню патріотичних цінностей, формуванню свідомої особистості, а й збільшенню кількості учасників процесу, зацікавленості навчанням, заохоченню до здорового способу життя, покращенню загального стану дитячого організму й загалом оптимізації педагогічного процесу в навчальних закладах. Таким чином, інноваційні форми олімпійської освіти займають чільне місце в дистанційному навчанні дітей, враховуючи теперішні умови. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 49;1 | |
dc.subject | інноваційні форми | uk_UA |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | патріотичне виховання | uk_UA |
dc.title | ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету