Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГорохолінська, Ірина
dc.contributor.authorБродецький, Олександр
dc.date.accessioned2022-10-26T19:26:02Z
dc.date.available2022-10-26T19:26:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГорохолінська І., Бродецький О. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти. Освітологія. № 10. 2021. С. 15-23uk_UA
dc.identifier.issn2226-3016
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4830
dc.description.abstractАвтори здійснюють актуалізацію доцільності вивчення дисциплін світоглядно- аксіологічного спрямування, передусім етики, в системі вищої освіти, апелюючи як до конкретних ціннісних викликів сьогодення, так і до тих цілей системи навчання та цілісного формування особистості, котрі закладені в ідею університетської освіти як такої. На ґрунті аналізу європейського дискурсу щодо значущості вивчення етики здобувачами різних спеціальностей констатується, що в українських реаліях дисципліни, покликані формувати навички прийняття морально слушних рішень (у міжособистісному і в професійному контексті спілкування), інтенсивно зникають з навчальних планів багатьох освітніх програм. Осмислюючи нагальну потребу долучення студентів до осмисленого аналізу критеріїв морально належного, а також до вивчення основ корпоративної й професійної етики, автори аргументують як концептуальну, так і методичну виправданість активнішого повернення / впровадження етичної компоненти в освітні програми підготовки фахівців і гуманітарних, і природничо-технічних спеціальностей. Аналіз враховує й компетентності, які програмуються затвердженими в Україні стандартами вищої освіти ряду спеціальностейuk_UA
dc.description.sponsorshipФілософії та культурологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectетикаuk_UA
dc.subjectетична компонента освітиuk_UA
dc.subjectстандарти вищої освітиuk_UA
dc.subjectкритерії морально належногоuk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.titleЕтична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу