Показати скорочений опис матеріалу
Значення «soft skills» і «hard skills» у процесі професійного розвитку вчителя початкових класів
dc.contributor.author | Білоус, Олена Василівна | |
dc.contributor.author | Тимків, Іванна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-05T19:51:09Z | |
dc.date.available | 2022-11-05T19:51:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Білоус Олена, Тимків Іванна. (2022). Значення «soft skills» і «hard skills» у процесі професійного розвитку вчителя початкових класів. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету. С.191-192 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4986 | |
dc.description.abstract | В умовах інтеграційних освітніх процесів та модернізації системи освіти, професійний розвиток вчителя стає предметом досліджень багатьох науковців. Професійний розвиток учителя охоплює велику кількість набутих знань, умінь і навичок педагогічної діяльності, які впливають на зростання його професійних досягнень. Саме тому для вчителя важливого значення набуває розвиток «soft skills» та «hard skills» | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Значення «soft skills» і «hard skills» у процесі професійного розвитку вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету