Show simple item record

dc.contributor.authorШестобуз, Ольга
dc.date.accessioned2022-11-07T18:27:50Z
dc.date.available2022-11-07T18:27:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationШестобуз, О. (2022). Особливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 216–221, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.33uk_UA
dc.identifier.issn2786-4693
dc.identifier.issn2786-4707
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5047
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи. Інформаційні технології впливають на зміст освіти та сприяють кращому сприйняттю та засвоєнню учнями навчального матеріалу, більш динамічній його подачі, індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів, використанню різноманітних аудіовізуальних засобів для збагачення змісту, посилення зацікавленості та мотивації навчання. Інформаційні технології допомагають сформувати у школярів адекватну самооцінку та створюють умови для самостійної діяльності, самоосвіти і самовдосконалення учасників освітнього процесу, засвоєння нових знань, умінь і навичок. Обґрунтовано дидактичні можливості комп’ютерних технологій у навчанні молодших школярів. Використання комп’ютера на уроках у початковій школі дає можливість повною мірою реалізувати основні завдання освітнього процесу, забезпечити розвиток учнів у галузі інформатизації та покращити ефективність процесу навчання. Комп’ютер є універсальним технічним засобом, наділеним особливою комунікативною властивістю, суть якої полягає у здатності до конструктивно-змістового діалогу з учнями та створення єдиного функціонального предметно-орієнтованого середовища. Комп’ютер підсилює інтелектуальні можливості молодших школярів, впливає на їх мислення, пам’ять, емоції, інтереси та мотиви, змінює та перебудовує структуру пізнавальної та навчальної діяльності. Розкрито специфіку застосування мультимедійних технологій. Мультимедіа є системою комплексної взаємодії візуальних і аудіоефектів, що здійснюється за допомогою інтерактивного програмного забезпечення з використанням сучасних технічних і програмних засобів, які об’єднують текстову інформацію, фото, графіку, аудіо, відео тощо в одному цифровому відтворенні.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectперсональний комп’ютерuk_UA
dc.subjectмультимедійні технологіuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF USING INFORMATION TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF PRIMARY SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record