dc.contributor.author | Шевчук, Кристина | |
dc.contributor.author | Тирон, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T20:18:43Z | |
dc.date.available | 2022-11-07T20:18:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шевчук К.Д., Тирон О.О. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ / Науковий журнал "Інноваційна педагогіка". Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Випуск 48, Том 2, 2022, С. 215-218 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5079 | |
dc.description.abstract | Наукове дослідження присвячене питанням
ціннісного ставлення до природи, екологічній
освіті та вихованню. Актуальність теми
визначається процесами, які відбуваються
в сучасному світі, і зумовлена існуючими у
світі екологічними проблемами. Питання
про взаємини людини і природи є одним з
найважливіших, а екологічна освіта – одним
з провідних напрямків освіти. Формування
екологічної компетентності визначається
одним із пріоритетних завдань Нової української школи.
У статті обґрунтовано значення формування у молодших школярів ціннісного
ставлення до природи. Описано важливість
виховання у дітей молодшого шкільного віку
екологічних цінностей. Проведено теоретичний аналіз науково-педагогічної літератури, що дало змогу розкрити стан розробки проблеми дослідження та дослідити
теоретичні засади виховання ціннісного
ставлення до природи у дітей.
У статті розкривається сутність таких
понять як умова, педагогічні умови та ціннісне ставлення до природи. Визначенні різні
підходи щодо тлумачення поняття «педагогічні умови». Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах
формування у молодших школярів ціннісного
ставлення до природи. Запропоновані також
найвагоміші педагогічні умови формування
ціннісного ставлення до навколишнього
середовища. Окресленні основні принципи
організації взаємодії дитини з природою.
Висновки і рекомендації щодо педагогічних
умов формування ціннісного ставлення до
природи служать вдосконаленню роботи
з молодшими школярами над виробленням
даної риси. Комплекс використаних методологічних підходів дозволяє розглядати досліджувану проблему з урахуванням соціального, професійного і педагогічного аспектів.
Положення зазначеного дослідження допоможуть вчителям початкових класів глибше
усвідомити необхідність формування у
молодших школярів ціннісного ставлення до
природи. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випукс 48;том 2 | |
dc.subject | умови, педагогічні умови, екологічна освіта, цінності, ціннісне ставлення, ціннісне ставлення до природи | uk_UA |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ CHARACTERISTICS OF PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF A VALUE ATTITUDE TO NATURE IN JUNIOR SCHOOLCHILDREN | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |