Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКульбабська, Олена Валентинівна
dc.contributor.authorФонарюк, Тетяна Іванівна
dc.contributor.authorФіліп Юлія Леонтіївна
dc.date.accessioned2022-11-11T19:22:27Z
dc.date.available2022-11-11T19:22:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМодельна навчальна програма з української мови і здоров’я, безпеки та добробуту на основі методики CLIL (CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING), предметно-мовного інтегрованого навчання для 5–6 класів з навчанням румунською мовою закладів загальної середньої освіти (автори: Фонарюк Т.І., Кульбабська О.В., Філіп Ю.Л., Унгурян І.К., Сиротюк О.М., Костіна-Кніжницька А.В.). Чернівці–Київ, 2022. 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5252
dc.description.abstractВолодіння державною мовою – попередня умова для інтеграції осіб, які належать до національних спільнот, інтегровані в широке національне суспільство. У системі освіти відбувається переосмислення завдань відповідно до вимог сьогодення, до практичної реалізації базових принципів компетентнісного підходу навчання. Мета різнобічної діяльності закладу загальної середньої освіти полягає в тому, щоб передовсім сприяти становленню особистості учня / учениці як проєктувальника/-ці власного життя, і паралельно гармонізації та гуманізації взаємин між учнями й педагогами. Необхідність поєднання актуальних і перспективних завдань освітнього процесу зумовлює використання кращих практик освітнього простору ЄС, оскільки знання кількох мов підвищує конкурентоспроможність випускників на вітчизняному і світовому ринках праці. У цьому аспекті одним із ефективних методів навчання української мови як нерідної є предметно-мовне інтегроване навчання. Зокрема, нова дієва технологія CLIL (англ. Content and language integrated learning). Зазначена інноваційна технологія допомагає ознайомити учнів / учениць із ширшим культурним контекстом, підготувати їх до інтернаціоналізації та професіоналізації, підвищити загальну і специфічну мовну компетенцію, розвинути багатомовні зацікавлення й ставлення, урізноманітнити методи та форми навчання й підвищити мотивацію учнів. До того ж методика CLIL дає змогу сформувати лінгвістичну й комунікативну компетенції в учнів / учениць нерідною мовою, а отже, її використання передбачає «вивчення немовних предметів іноземними мовами».uk_UA
dc.description.sponsorshipСучасної української мовиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМіністерство освіти і науки України; Інститут модернізації якості освітиuk_UA
dc.subjectЗаклад загальної середньої освіти, модельна навчальна програма, технологія CLIL, навчальний предмет "Українська мова", курс "Здоров’я, безпека та добробут", компетентності.,uk_UA
dc.titleМодельна навчальна програма з української мови і здоров’я, безпеки та добробуту на основі методики CLIL (CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING), предметно-мовного інтегрованого навчання для 5–6 кл.uk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу