Показати скорочений опис матеріалу
Модельна навчальна програма з української мови і здоров’я, безпеки та добробуту на основі методики CLIL (CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING), предметно-мовного інтегрованого навчання для 5–6 кл.
dc.contributor.author | Кульбабська, Олена Валентинівна | |
dc.contributor.author | Фонарюк, Тетяна Іванівна | |
dc.contributor.author | Філіп Юлія Леонтіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-11T19:22:27Z | |
dc.date.available | 2022-11-11T19:22:27Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Модельна навчальна програма з української мови і здоров’я, безпеки та добробуту на основі методики CLIL (CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING), предметно-мовного інтегрованого навчання для 5–6 класів з навчанням румунською мовою закладів загальної середньої освіти (автори: Фонарюк Т.І., Кульбабська О.В., Філіп Ю.Л., Унгурян І.К., Сиротюк О.М., Костіна-Кніжницька А.В.). Чернівці–Київ, 2022. 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5252 | |
dc.description.abstract | Володіння державною мовою – попередня умова для інтеграції осіб, які належать до національних спільнот, інтегровані в широке національне суспільство. У системі освіти відбувається переосмислення завдань відповідно до вимог сьогодення, до практичної реалізації базових принципів компетентнісного підходу навчання. Мета різнобічної діяльності закладу загальної середньої освіти полягає в тому, щоб передовсім сприяти становленню особистості учня / учениці як проєктувальника/-ці власного життя, і паралельно гармонізації та гуманізації взаємин між учнями й педагогами. Необхідність поєднання актуальних і перспективних завдань освітнього процесу зумовлює використання кращих практик освітнього простору ЄС, оскільки знання кількох мов підвищує конкурентоспроможність випускників на вітчизняному і світовому ринках праці. У цьому аспекті одним із ефективних методів навчання української мови як нерідної є предметно-мовне інтегроване навчання. Зокрема, нова дієва технологія CLIL (англ. Content and language integrated learning). Зазначена інноваційна технологія допомагає ознайомити учнів / учениць із ширшим культурним контекстом, підготувати їх до інтернаціоналізації та професіоналізації, підвищити загальну і специфічну мовну компетенцію, розвинути багатомовні зацікавлення й ставлення, урізноманітнити методи та форми навчання й підвищити мотивацію учнів. До того ж методика CLIL дає змогу сформувати лінгвістичну й комунікативну компетенції в учнів / учениць нерідною мовою, а отже, її використання передбачає «вивчення немовних предметів іноземними мовами». | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Сучасної української мови | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Міністерство освіти і науки України; Інститут модернізації якості освіти | uk_UA |
dc.subject | Заклад загальної середньої освіти, модельна навчальна програма, технологія CLIL, навчальний предмет "Українська мова", курс "Здоров’я, безпека та добробут", компетентності., | uk_UA |
dc.title | Модельна навчальна програма з української мови і здоров’я, безпеки та добробуту на основі методики CLIL (CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING), предметно-мовного інтегрованого навчання для 5–6 кл. | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету