МЕТОДОЛОГІЯ СУЧАСНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУ (РУМУНІЯ)
Переглянути
Дата
2022Автор
Вілігорський, Олександр
Ніколайчук, Ольга
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Авторами статті визначено характерною особливістю дисципліни «Фізичне виховання» є те, що засвоєння специфічних знань, рухових умінь і навичок, досягається, здебільшого, шляхом практичного повтору. І ця особливість вимагає від вчителя вибору відповідних та адаптовані методи, а методичні прийоми залежать від етапів навчально-виховного процесу
(етапів формування знань, умінь і навичок). В статті охарактеризовані практичні методи навчання рухових дій, методи удосконалення рухових дій та розвитку функціональних можливостей організму; методи розвитку рухових якостей (тренування).
В статті методи тренування класифіковані на три групи – методи безперервної вправи (характерним є тривале виконання
одного завдання без відпочинку); методи інтервальної (повторної) вправи (особливістю є наявність робочих фаз та інтервалів для відпочинку між ними в процесі виконання певного тренувального завдання). Специфічною організаційно-методичною формою методу комбінованої вправи є метод колового тренування. Автори проаналізували сутність індивідуального методу як не стандартний для галузі фізичного виховання і спорту, який передбачає виконання вправи з метою власного розуміння її змісту, структури, моменту для результативного використання (кидок
в кільце – баскетбол; прийом – в боротьбі, подача певного типу – у волейболі тощо).
На їх думку, в його основі лежить теоретична інформаційна підготовка, а також рекомендована самостійна практична
діяльність, що має на меті: мотивувати по подальших занять, покращити працездатність, підвищити спортивні результати. Окреслені вимоги, що висуваються до підбору методів і методичних прийомів: методи повинні забезпечити найвищий оздоровчий і виховний ефект та відповідати завданням, які належить вирішити.
На думку науковців країни також вони повинні забезпечити найкоротший шлях до засвоєння запланованих знань, умінь і навичок та удосконалення фізичних якостей та відповідати віковим особливостям учнів, рівню їх розвитку та підготовленості.